rezaei07-400x280
۱۶:۱۶ - چهارشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۲۲

رئیس اداره ثبت احوال سمیرم:

صدور ماهیانه ۴۰ کارت هوشمند ملّی در سمیرم / ساختمان ثبت احوال در شأن مراجعان نیست

ساختمان اداری ثبت احوال سمیرم پاسخگو و در شأن مراجعات مردمی نیست. رضایی رییس این اداره از مشکلات و رویدادهای ثبتی این شهرستان خبرهایی دارد.

به گزارش صاحب نیوز، رئیس اداره ثبت احوال سمیرم در گفت و گویی با اشاره به فرسودگی و قدیمی بودن ساختمان اداره ثبت احوال سمیرم اظهار کرد: فضای اداری این اداره امروز پاسخگو مراجعه کنندگان نیست.

محمد رضایی افزود: ساختمان اداره ثبت احوال سمیرم یکی از قدیمی ترین ساختمان های اداری شهرستان و استان بوده و نیازمند تغییرات و اصلاحات جدی برای خدمت رسانی بهتر به ارباب رجوع است.

وی خاطرنشان کرد: همواره شاهد حضور افراد مختلف از تمام سن ها و تمام قشرهای جامعه به این اداره هستیم که ساختمان کنونی زیبنده خدمات رسانی نبوده و امیدواریم با عنایت مسئولان احداث ساختمانی مناسب با نیاز روز انجام شود.

به گفته این مسئول، شکل ساختمان این مجموعه باید باجه ای و شبیه شعب بانکی باشد تا مردم در زمان های ازدحام و ترافیک کاری براحتی خدمات بگیرند و احساس مشکل نکنند.

رضایی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۸۸۶ تولد و ۲۶۳ فوت در شهرستان ثبت شده و در همین مدت ۴۶۳ ازدواج به ثبت رسیده که تعداد ازدواج ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با توجه به کاهش شش عددی تغییر چندانی نداشته است.

وی با اشاره به صدور ۱۵ هزار و ۲۲۲ شناسنامه مکانیزه از سال ۱۳۹۱ تا کنون افزود: از ابتدای طرح هوشمند سازی کارت ملی بیش از ۱۱ هزار و ۵۴۴ کارت در سمیرم صادر شده است.

این مسئول افزود: به منظور برون سپاری خدمات سازمان با مشارکت دفاتر خدماتی و اداره پست روند صدور کارت ملی هوشمند در شهرستان سرعت خواهد گرفت و از چند ماهه گذشته این خدمات در اداره پست شهرستان در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بعد مسافت و کاهش زحمت مردم برای آمد و شد به مرکز شهرستان پیگیر مشارکت دفتر های آی سی تی روستایی در راستای گسترش خدمات رسانی هستیم.

انتهای پیام/ سمیرم خبر/ الف