صفحه اصلی » اجتماعی » تماس های مرکز مشاوره 10 درصد افزایش یافته است

مسئول مرکز مشاوره بهزیستی استان اصفهان:

تماس های مرکز مشاوره 10 درصد افزایش یافته است

مسئول مرکز مشاوره بهزیستی استان اصفهان گفت: تماس های مردم با مرکز مشاوره بهزیستی اصفهان 10 درصد در یک سال گذشته افزایش یافته است.

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - شنبه ۱۴۰۰/۰۳/۸

حسین خاکشور در گفتگو با صاحب نیوز به وضعیت عملکرد مشاوره ای یک سال گذشته اشاره و اظهارکرد: میزان تماس با تلفن گویا 1480 صدای مشاور به دلیل شرایط امروز جامعه و افزایش شناخت 10 درصد نسبت به گذشته رشد داشته است.

وی بیان کرد: موضوعات خانوادگی، تعارضات، تربیت فرزند، بلوغ و ازدواج و اعتیاد بیشترین فراوانی را در بین موضوعات تماس های تلفن گویای صدای مشاور دارد.

مسئول مرکز مشاوره بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه با وجود محدودیت نیروی انسانی اما این بخش از بهزیستی تقویت شده، خاطرنشان کرد: کد مخصوصی را برای پاسخگویی به نیازها و سوالات مربوط به کرونا اختصاص داده شده که سوال پیرامون سبک زندگی در این شرایط و اینکه نسبت به واکسن زدن چه اقدامی را انجام دهند بسیار مطرح شده است.

وی با بیان اینکه شرایط کرونا بر رفتار فردی و اجتماعی و سوالات مردم از مشاوران اثر گذاشته، تصریح کرد: سوالات افراد در ابعاد مختلف وابسته به تبعات دوران قرنطینه و سبک زندگی کرونایی شده است.

مسئول مرکز مشاوره بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه افراد نیازمند فراگیری آموزش های لازم در خصوص سبک زندگی در دوران کرونا هستند، یادآورشد: علاوه بر تلفن صدای مشاوره مراجعه به مراکز روانشناسی نیز افزایش یافته اما لازم است که آموزش هایی نیز ارائه شود.

وی اضافه کرد: قرنطینه خانگی، شرایط اقتصادی و مدارس آنلاین شرایط متفاوتی را در زندگی افراد ایجاد کرده و نیازمند برنامه خاص آموزشی، تغییر رفتار نسبت به گذشته و آمادگی برای اجرای برنامه های جدید متناسب با این شرایط است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری صاحب نیوز منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد