صفحه اصلی » فرهنگ و اندیشه » تبدیل ظرفیت اندیشه‌ای دفتر تبلیغات اسلامی به محصولات رسانه‌ای

تبدیل ظرفیت اندیشه‌ای دفتر تبلیغات اسلامی به محصولات رسانه‌ای

معاون صدا و سیمای مرکز اصفهان با تقدیر از برگزاری نمایشگاه روایت تبلیغ اظهار کرد: ظرفیتی که در حوزه اندیشه در فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی وجود دارد اگر به کمک صدا و سیما به عنوان یک محصول رسانه‌ای، به مخاطب عرضه شود، تاثیرگذاری زیادی خواهد داشت.

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۸

به گزارش صاحب نیوز؛ سید مهدی سیدین نیا، معاون صدا و سیمای مرکز اصفهان در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ، نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به فاصله صدا و سیما و حوزه علمیه اظهار کرد: از نکات قابل توجه در این نمایشگاه بررسی امکان رابطه حوزه علمیه و صدا و سیما است که با تدبیر و تغییر روش گفتمانی می‌توان تعامل و گفت و گوی بهتری میان صدا و سیما و دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه ایجاد کرد.

وی افزود: ظرفیت بسیار خوبی که در حوزه اندیشه در فعالیت‌های دفتر تبلیغات وجود دارد اگر به کمک صدا و سیما به عنوان یک محصول رسانه‌ای، به مخاطب عرضه شود، تاثیرگذاری زیادی خواهد داشت و همین موضوع باید محور همکاری مشترک قرار گیرد.

سیدین با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌هایی که روی کاغذ انجام شده و اجرایی نمی‌شوند تاثیری ندارند، تاکید کرد: همکاری، گفت‌وگو و برگزاری نشست‌های مشترک برای تعامل بهتر در اشتراک امکانات و ظرفیت‌ها در این مسیر تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری صاحب نیوز منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

5 × 1 =