صفحه اصلی » رپورتاژ آگهی » خرید انواع میز اداری از اداری نت

خرید انواع میز اداری از اداری نت

شرکت ها به منظور ایجاد جلسات و کنفراس های مختلف، به اتاق کنفرانس و تجهیزاتی برای این اتاق نیاز دارند که میز کنفرانس یکی از این تجهیزات است. اندازه و سایز این میز در مقایسه با دیگر میزهای اداری بزرگ تر است و به صورت مستطیل و یا دایره طراحی می شوند.

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۵

به گزارش صاحب نیوز؛ یکی از عواملی که سبب پیشرفت و موفقیت در انواع کسب و کار می شود، نوع طراحی، مبلمان اداری ودکوراسیون داخلی شرکت است. مبلمان اداری تجهیزات زیادی را در بر می گیرد که از مهم ترین و ضروری ترین آن ها می توان به میز اداری اشاره کرد. میزهای اداری در انواع گوناگونی از جمله میز مدیریت، میز معاونت، میز کارشناسی، میز کارمندی و غیره هستند که در رنگ ها، طرح ها و مدل های متنوعی تولید و عرضه می شوند. اگر به تازگی قصد خرید و یا تعویض میزهای اداری را دارید، می توانید بهترین و با کیفیت ترین آن را در وب سایت اداری نت پیدا کنید.

 

میز اداری:

میز اداری یکی از ضروری ترین تجهیزات برای کسب و کارهای مختلفی است که باعث ایجاد نظم، زیبایی و سازماندهی محیط کاری می شود. استفاده از میزهای اداری با طراحی ارگونومیک، تاثیر زیادی بر سلامت کارکنان و پرسنل و هم چنین افزایش تمرکز آن ها در هنگام کار کردن دارد. این وسیله، بر اساس نوع کاربرد و استفاده انواع گوناگونی دارد و کارفرما می تواند طبق سلیقه شخصی خود و در نظر گرفتن تناسب میز با دیگر تجهیزات محیط، مناسب ترین آن را انتخاب کند.

 

اهمیت میز اداری:

  • ایجاد نظم در محیط های شغلی:

یکی از مزیت هایی که استفاده از میز اداری برای شرکت های مختلف دارد، ایجاد نظم در محیط کاری است. تمام شرکت ها، چه شرکت های بزرگ و چه کوچک، دارای تعدادی پرسنل هستند که برای نظم بخشیدن به کار هر پرسنل، باید از میز اداری استفاده کرد.

  • استفاده از میز اداری و بالا بردن پرستیژ کاری:

استفاده از میزهای اداری لاکچری و شیک تا حد زیادی می تواند سبب بالا رفتن پرستیژ کاری شما و تبلیغ برند شرکتتان باشد. ارباب رجوع در هنگام وارد شدن به فضای یک شرکت، با اولین چیزی که برخورد می کند، تجهیزات استفاده شده در شرکت و میزهای اداری است. حال اگر انتخاب این میزها، به صورت اصولی و به بهترین شکل انجام شده باشد، در نظر مراجعه کنندگان، جلوه بصری ویژه ای خواهد داشت و راحت تر به شرکت شما اعتماد می کنند. درست است که  انتخاب مبلمان اداری لاکچری و مدرن، هزینه زیادی به همراه دارد، اما پرداخت این هزینه، به منزله یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شرکت شما، خواهد بود.

انواع میز اداری:

میزهای اداری که در محیط های شغلی گوناگون استفاده می شوند، از نظر کاربرد انواع مختلفی دارند. از جمله:

  1. میز مدیریت:

یکی از مهم ترین بخش های هر شرکت، مدیریت آن است که در طراحی اتاق و انتخاب تجهیزات آن، باید دقت زیادی شود. با توجه به اهمیت این شغل، میز مدیریت نیز یکی از مهم ترین میزهای اداری هر شرکت است که در انتخاب آن باید توجه زیادی شود.

ویژگی ها و مشخصات یک میز اداری استاندارد:

  • میز مدیریت در مقایسه با دیگر میزهای اداری اندازه بزرگ تری دارد.
  • به دلیل ارتباط مدیر با مشتریان، ارباب رجوع و پرسنل، ارتفاع این میز از سایر میزهای اداری بیش تر است.
  • به منظور جا به جایی وسایل، مدارک و دیگر لوازم مدیر، این میز باید تعداد کشوهای زیادی داشته باشد.
  • غالب ترین متریال ساخته شده برای میز مدیریت، چوب و شیشه است که بیش تر مدیران، رنگ تیره این متریال را ترجیح می دهند.

  1. میز کارمندی:

یکی دیگر از ضروری ترین تجهیزات هر شرکت، میز کارمندی است. با توجه به ساعات کاری زیاد پرسنل در روز، در انتخاب میز کارمندی باید به موارد زیادی توجه کرد که مهم ترین آن ها، طراحی ارگونومیک میز کارمندی است. این میز باید به گونه ای باشد که کارمندان پس از ۷ و یا ۸ ساعت کار مداوم، احساس کمر درد و خستگی نکنند. هم چنین میز کارمندی باید مجهز به تعدادی کشو برای نگه داشتن وسایل کارمند و فضای مناسبی برای کیس و کیبورد کامپیوتر باشد.

  1. میز کنفرانس:

شرکت ها به منظور ایجاد جلسات و کنفراس های مختلف، به اتاق کنفرانس و تجهیزاتی برای این اتاق نیاز دارند که میز کنفرانس یکی از این تجهیزات است. اندازه و سایز این میز در مقایسه با دیگر میزهای اداری بزرگ تر است و به صورت مستطیل و یا دایره طراحی می شوند.

  1. میز کانتر یا پیشخوان:

میز کانتر یا میز پیشخوان، یکی از میزهای اداری است که در بخش ورودی هر شرکت قرار دارد و ارباب رجوع در لحظه ورود به شرکت، با آن رو به رو می شود. پس برای هر شرکت، انتخاب یک میز کانتر لاکچری و استاندارد اهمیت ریادی دارد و می توانند باعث جلب توجه مشتریان و مراجعه کنندگان در لحظه ورود شود. از میزهای کانتر می توان به کانتر VIP، کانتر بانکی، کانتر پذیدش و منشی و میز ورودی، اشاره کرد.

  1. میز کارشناسی:

میز کارشناسی از لحاظ ظاهری با میز کارمندی تفاوت دارد و از آن در شرکت های بزرگ استفاده می شود.‌اندازه و سایز میز کارمندی در مقایسه با میز کارشناسی کم تر است و تعداد کشوهای کم تری نیز دارد. میز کارشناسی یکی از انواع مبلمان اداری است که برای استفاده کارکنان شرکت و کارشناسان، طراحی شده است. از ویژگی های مهم میز کارشناسی می توان به طراحی منحصر به فرد آن اشاره کرد به گونه ای که تمام نیازهای کارکنان و کارشناسان را فراهم می کند.‌ انواع میز کارشناسی در سایزها  اندازه های بزرگی ساخته می شوند که در عین بزرگ بودن آن ها، با طراحی منحصر به فردی که دارند، فضای کمی را اشغال می کنند.

بهترین میز اداری را از کجا تهیه کنیم؟

اداری نت یکی از وب سایت های بزرگ و معتبر در زمینه پخش و عرضه انواع تجهیزات و مبلمان اداری است که سابقه درخشانی در فروش این محصولات و جلب رضایت مشتری دارد. اگر قصد خرید انواع میزهای اداری را دارید، می توانید با مراجعه به وب سایت اداری نت و بازدید از محصولات آن، مناسب ترین میز اداری را انتخاب و ثبت سفارش کنید. برخی از افرادی که به تازگی صاحب کسب و کار شده اند، در زمینه خرید میزهای اداری تجربه ای ندارند،. کارشناسان تیم اداری نت، می توانند با دادن مشاوره و اطلاعات گوناگونی در مورد میزهای اداری، شما را در جهت یک خرید بهتر و مطمئن تر، یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری صاحب نیوز منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

پنج × 4 =