صفحه اصلی » اجتماعی » رضایت بیش از 80 درصدی امداد خواهان در سال 97 از خدمات فوریت‌های پزشکی اصفهان

در گفت و گو با صاحب نیوز مطرح شد؛

رضایت بیش از 80 درصدی امداد خواهان در سال 97 از خدمات فوریت‌های پزشکی اصفهان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در سال 97 بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، 84 درصد از امدادخواهان از خدمات فوریت‌های پزشکی ابراز رضایت کردند.

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - دوشنبه ۱۳۹۸/۰۱/۱۹

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: براساس نظرسنجی به عمل آمده توسط اورژانس پیش‌ بیمارستانی استان اصفهان در سال گذشته، 84 درصد از امدادخواهان از خدمات فوریت‌های پزشکی این استان راضی بودند و 16 درصد ابراز نارضایتی کردند که بیشتر موارد نارضایتی به دلیل دیر رسیدن واحد امدادی بر بالین بیمار بوده است.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در این نظرسنجی که با هدف تکریم خدمت‌گیرندگان فوریت‌های پزشکی انجام می‌شود، متنی با عنوان «شهروند گرامی لطفا میزان رضایت خود را از خدمات فوریت های پزشکی به شماره ۳۰۰۰۷۵۱۱۱۵ پیامک کنید» در کابین عقب تمام آمبولانس های استان نصب شده است که شهروند می‌تواند یکی از گزینه های کاملا راضی، راضی، ناراضی و کاملا ناراضی را ارسال کند.البته ارسال پیامک نظرسنجی از طرف روابط عمومی اورژانس بصورت روزانه هم انجام می شود.

وی افزود: درصورتی که خدمت گیرنده اورژانس یکی از گزینه‌های ناراضی یا کاملاً ناراضی را ارسال کند، پیامکی با متن «با تشکر از پاسخ شما، لطفا علت نارضایتی خود را اعلام کنید» برای آنها ارسال می شود؛ پس از اعلام علت نارضایتی شهروند از خدمات ۱۱۵، کارشناسان ما با آنها تماس گرفته و سپس مراحل قانونی شکایت خدمت گیرنده انجام می شود.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری صاحب نیوز منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد