صفحه اصلی » استان » اصفهانی بیش از 2 میلیون و 700 هزار بار با 110 تماس گرفتند

اصفهانی بیش از 2 میلیون و 700 هزار بار با 110 تماس گرفتند

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان از برقراری 2 میلیون و 702 هزار و 189 تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 این فرماندهی طی مدت 10 ماهه امسال خبر داد.

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - یکشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۶

به گزارش صاحب نیوز؛ علي ملكي آهنگران اظهار داشت: بر اساس آمارهای به دست آمده اپراتوران مرکز فوریت های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مدت 10 ماهه سال جاری به 2 میلیون و 710 هزار و 189 تماس تلفنی پاسخ دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد رشد داشته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: 33 درصد از این تماس ها فوریتی و منجر به حضور ماموران در صحنه ، 14درصد از تماس ها غیر فوریتی ، 25درصد راهنمایی و ارشاد و 28 درصد نیز نیاز به بررسي اطلاعاتي بودند.

وی با بیان اینکه سامانه 110 پلیس گامی مؤثر در راستای تحقق شعار دولت الکترونیک است اظهار داشت: بررسی های حاکی از آن است که مراجعه حضوري شهروندان اصفهانی در مدت 10 ماهه امسال به مراکز و یگان های انتظامی 8 درصد كاهش داشته است.

آهنگران تصریح کرد: سامانه 110 مرکز فوریت های پلیس، پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی است و شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه جرم و ناهنجاری و یا به منظور دریافت راهنمایی و آگاهی از اطلاعات پلیسی می توانند به صورت شبانه روز با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری صاحب نیوز منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد